Telemarklam har vært et spennende prosjekt for Silva Consult. Her har vi vært sparringspartner med Bjørg og Kim Hopland helt fra ideen ble skapt.
Vi har bistått Telemarklam med markedsundersøkelse, konseptutvikling, økonomikalkyler, bistand til forretningsplan og skriving av søknader om tilskudd.
Suksess fra første stund Det har vært veldig spennende og moro å være vitne til deres umiddelbare suksess fra «orkesterplass». Gjennom Meny butikkene og salg direkte til forbruker, blant annet via egen nettbutikk, solgte de allerede i sitt første driftsår hele tre tonn pinnekjøtt!
Merkevare på rekordtid På rekordtid har Telemarklam blitt en av de sterkeste merkevarene i pinnekjøttdisken til Meny i Telemark. Og like etter jul reiser de til Grüne Woche i Berlin. Dit har de blitt spesialinvitert av Innovasjon Norge for å representere Norge og småskalamat.